באוקראינה רומזים לשת"פ עם ישראל: "לומדים לשבש את הטיסנים האיראנים"

    שלמה ריזל No Comments on באוקראינה רומזים לשת"פ עם ישראל: "לומדים לשבש את הטיסנים האיראנים"

    שר ההגנה האוקראיני רומז לשת"פ בטחוני עם ישראל על רקע דיווחים שגורמי בטחון ישראלים הגיעו למדינה כדי לבחון את שרידי המלטים האיראנים המתאבדים: "אוקראינה כבר פותרת את בעיית הטיסנים תוצרת איראן, וחיל האויר האוקראיני למד איך לשבש אותם. מדינות שסירבו להביא לנו נשק מעוניינות בשיתוף פעולה"

    מל"ט. תמונת אילוסטרציה צילום: אלביט
    8:08
    08.05.24
    אתר קול חי No Comments on ארה"ב מעכבת משלוח נשק; צה"ל יירט כטב"מ סמוך לאילת | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע הדיווחים האוקראינים על כי הרוסים השתמשו במל"טים איראניים במתקפה על העיר חארקוב. על פי גורמי צבא באוקראינה הבוקר, לדבריהם, המל"ט פגע במתקן תשתית עירוני וגרם לשרפה. מוקדם יותר דיווחו האוקראינים על תקיפות דומות באודסה ובקייב. שר ההגנה האוקראיני רומז לשת"פ בטחוני עם ישראל על רקע דיווחים שגורמי בטחון ישראלים הגיעו למדינה כדי לבחון את שרידי המלטים האיראנים המתאבדים.

    "אוקראינה כבר פותרת את בעיית הטיסנים תוצרת איראן, וחיל האוויר האוקראיני למד איך לשבש אותם. פנינו לשותפינו, ספציפית לאלה שחששו לתת לנו נשק אבל שעדיין יש להם מומחיות טובה. אמרתי להם: אנחנו ניתן לכם חלקי הטיסנים האיראנים, תבחנו אותם ותתנו לנו את מערכות השיבוש. ומספר מדינות שלא רצו לתת לנו נשק נעשו מעונינות בהצעה".

    כזכור, במוצאי ראש השנה דווח כי מספר מל"טים מתאבדים מתוצרת איראן יורטו באזור אומן לאחר שלפי טענות אוקראינים הם שוגרו במטרה לפגוע בעשרות אלפי החסידים המתפללים במתחם ציון רבי נחמן בעיר.



    0 תגובות